Київське креативне агентство Banda Agency та дизайн-студія Republique отримали бронзову статуетку фестивалю «Каннські леви» у категорії «Design lions» за брендинг Євробачення-2017.
Про це повідомляє засновник Banda Павло Вржещ у коментарі The Village Україна.
Проект розробляла команда агенції спільно з дизайн-студією Republique за результатами державного тендеру. В основу було покладено традиційне українське намисто.
«Я радий, що саме цей проект отримав нагороду. За 50 років Євробачення у конкурсу не було видатного дизайну. І те, що нам вдалося вперше зробити брендинг такого рівня для всесвітньо відомого бренду – це наша маленька гордість. І це лише зміцнює віру, що український креатив набагато крутіший і сміливіший, ніж ми всі звикли думати», – додав засновник агентства.
Нагадаємо, що кліп ONUKA увійшов до шорт-листу Берлінського кінофестивалю.